La cadena de supermercats Mercadona ha introduït una modificació als seus envasos de truites de patates i de patates braves per tal que sigui més fàcils de reciclar. El canvi consisteix en què la base, que fins ara era negra, passarà a ser transparent, cosa que facilitarà la seva detecció òptica a les plantes de selecció de residus, el primer pas cap al seu reciclatge.

En el cas de la truita de patates amb ceba, a més, que elabora el proveïdor especialista Elaborados Naturales de la Ribera (Funes, Navarra), també s’ha renovat la recepta, coent més la ceba per donar al client un producte amb un gust i una textura més casolans. Pel que fa a les patades braves, també se n’ha reforçat la qualitat, fent que la seva mida i el seu color siguin més uniformes.

Les patates braves de Mercadona també canvien d'envas | Mercadona
Les patates braves de Mercadona també canvien d’envas | Mercadona

Aquesta mesura va en la línia de l’estratègia de Mercadona per fomentar el consum conscient i crític i guiat per criteris socials i mediambientals. Així es vol aconseguir un objectiu clar, garantir un consum de productes de màxima qualitat amb el menor impacte possible. És per això que, des de 1993, l’empresa té l’estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), creada després de constatar que els seus productes més venuts són els que tenen la millor qualitat al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment.

Des d’aleshores Mercadona no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes més grans a què s’enfronten cada dia tots els departaments de la cadena. És per això que compten amb els proveïdors ‘Totalers’ que, juntament amb l’empresa, desenvolupen el millor producte a través de la coinnovació, garantint sempre la seguretat alimentària, la qualitat, el servei i un preu competitiu en cada producte. Són empreses amb qui Mercadona té una relació comercial estable sota marques com Hacendado, Deliplus, Bosque Verde i Compy.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa